- Lorem ipsum
Verzenden & Afleveren
LET OP:
Het is momenteel extreem druk bij ons en bij de vervoerders. Daarom kan het langer duren dan je gewend bent voordat je pakketje wordt verstuurd en dat je pakketje wordt geleverd.
Wij streven ernaar om orders op werkdagen (ma-vr) besteld voor 23.30 dezelfde werkdag te verzenden, mits alles op voorraad is. Onvoorziene omstandigheden kunnen er echter voor zorgen dat we de order niet binnen dit tijdsbestek kunnen verzenden. Aan dit streven kun je geen rechten ontlenen.
Levertijd:
- Bezorgd thuis of op het werk
- Bezorgd op een PostNL punt
- Afhalen bij ons magazijn in Oosterhout
Verzendkosten:
Free shipping wordt berekend op het orderbedrag na korting en exclusief verzendkosten. Bekijk de actievoorwaarden Hier.
Bestellingen boven €20
Land | Verzendkosten | Gratis Vanaf (Na Korting) |
Nederland | Boven €20: € 4.95 | € 65.00 |
Nederland | Onder €20: € 6.95 | € 65.00 |
Belgie | € 5.50 | € 75.00 |
Duitsland | € 5.50 | € 75.00 |
Bulgarije | € 11 | € 110 |
Denemarken | € 10 | € 100 |
Estland | € 11.50 | € 100 |
Finland | € 19 | € 200 |
Frankrijk | € 10 | € 100 |
Griekenland | € 19 | € 200 |
Hongarije | € 10 | € 100 |
Ierland | € 15 | € 150 |
Italie | € 15 | € 150 |
Kroatie | € 11 | € 110 |
Letland | € 11 | € 110 |
Litouwen | € 10 | € 100 |
Luxemburg | € 8 | € 100 |
Malta | € 19 | € 200 |
Monaco | € 10 | € 100 |
Oostenrijk | € 10 | € 100 |
Polen | € 10 | € 100 |
Portugal | € 19 | € 200 |
Slovenie | € 11 | € 110 |
Slowakije | € 10 | € 100 |
Spanje | € 15 | € 150 |
Tsjechie | € 8.50 | € 100 |
Sweden | € 15 | € 125 |
Verenigd Koninkrijk | € 9 | € 100 |
Bestellingen onder €20
Let op: Voor bestellingen onder 20 euro (excl. verzending) rekenen we 2,50 euro extra kosten.
*In drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden kan PostNL er langer over doen om je bestelling bij je thuis te bezorgen.
Let op: Ons magazijn is in Oosterhout. Het adres in Amsterdam is slechts een factuuradres en daar ligt geen voorraad en kan dus ook niets worden afgehaald.
Milieuvriendelijk verpakt, vanzelfsprekend!
Vanwege milieu redenen hergebruiken wij verzenddozen en vulmateriaal die in goede staat zijn die om uw bestelling in te verzenden. Onze verpakkingsmaterialen zijn zoveel mogelijk van gerecycled materiaal of van recyclebaar materiaal. Indien we kunststof gebruiken, zoals opvulmaterialen, is dit altijd hergebruikt.
Aflevering
Waarom geen gratis verzending?
De kosten die gemaakt worden voor het verzenden (PostNL verstuurt helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door een opslag bovenop de verkoopprijs van de producten. Dat zouden wij ook kunnen doen (onze producten allemaal duurder maken) en daarmee doen lijken alsof we geen verzendkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels. Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dan gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.
De webwinkels die geen verzendkosten rekenen, verdienen zonder dat u het door heeft op de 'geen verzendkosten'.
Waarom een kleine ordertoeslag
Om de bezorgkosten schappelijk te houden dragen wij zelf een x bedrag bij in de verzendkosten. U betaalt dus niet voor de werkelijke verzend- verpakkings- en handlingkosten. Orders onder 10 euro zijn daardoor helaas niet rendabel. Wij willen geen minimumbedrag hanteren waarvoor je moet bestellen en we willen ook niet de verzendkosten voor alle orders verhogen. Daarom hebben we ervoor gekozen je zelf de keuze te geven. Wil je iets bestellen voor 10 euro, dan kan dat, maar dan berekenen we een toeslag van 1 euro. Je hebt dan altijd de keuze om er iets bij te bestellen om boven de 10 euro te komen of de toeslag te betalen. Zo hoeven we ook niet de verzendkosten te verhogen voor alle orders.
Hoe weet ik of u mijn betaling heeft ontvangen?
In “mijn account” op onze website kunt u de status van uw bestelling volgen. Zodra uw betaling ontvangen is zal de status in mijn account op betaald staan.
U ontvangt tevens een email zodra wij uw betaling hebben ontvangen.
Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?
In “mijn account” op onze website kunt u het verloop van uw bestelling volgen tot het moment dat wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Uw status in mijn account zal dan op verzonden staan.
Zodra uw order verzonden is, ontvangt u tevens van ons een email.
Ik ben niet thuis op het moment van levering
Indien u niet thuis bent zal de vervoerder de bestelling bij de buren proberen af te leveren. Als u niet wenst dat de bestelling bij uw buren wordt afgeleverd, kunt u dit aangeven in het opmerkingen veld tijdens het bestelproces.
Indien de bezorger de eerste keer je bestelling niet heeft kunnen afleveren, laten zij een bericht achter dau je de bestelling kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u de bestelling op een ander afleveradres wilt ontvangen.