• Lorem ipsum

Op werkdagen voor 22.00 besteld = Dezelfde werkdag verzonden*

Orders op werkdagen voor 22.00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd. Orders besteld in het weekend worden op maandag verzonden, in geval van een feestdag anders dan het weekend wordt er de werkdag erna verzonden.

Verzendkosten: 

  • Voor bestellingen binnen Nederland:  €4,95. Vanaf €65,- GRATIS verzenden! 
  • Voor bestellingen onder 10 euro (excl. verzending) rekenen we 1 euro extra kosten
  • Voor bestellingen naar Belgie & Duitsland: 6,95 Euro. Vanaf 120,- GRATIS verzenden! 
  • Voor bestellingen buiten de EU: even contact opnemen, dan berekenen we de werkelijke verzendkosten.

99% van onze producten is op voorraad! Je bestelling wordt, indien op voorraad, dezelfde werkdag nog verwerkt en aangeboden aan PostNL. Wanneer de producten verzonden zijn ontvang je een email van ons met een Track & Trace code, zodat je je bestelling makkelijk zelf kan volgen. De bestelling wordt normaal gesproken de volgende werkdag geleverd. Bestel je een product in het weekend, op een feestdag óf op een werkdag na 22:00 uur, dan geldt de levertijd vanaf de eerstvolgende werkdag.

*In drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden kan PostNL er langer over doen om je bestelling bij je thuis te bezorgen.

Let op: Ons magazijn is in Uden. Het adres in Amsterdam is slechts een factuuradres en daar ligt geen voorraad en kan dus ook niets worden afgehaald.

Verzending:

 
Voor 22.00 u besteld op:1e bezorgpoging: 
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
WeekendDinsdag
 
Verzendkosten andere landen:
 
Belgie: €6,95
Duitsland: €6,95
Frankrijk: €11,95
Luxemburg: €11,95
Spanje: €14,95
UK: €9,95

Milieuvriendelijk verpakt, vanzelfsprekend!

Vanwege milieu redenen hergebruiken wij verzenddozen en vulmateriaal die in goede staat zijn die om uw bestelling in te verzenden. Onze verpakkingsmaterialen zijn zoveel mogelijk van gerecycled materiaal of van recyclebaar materiaal. Indien we kunststof gebruiken, zoals opvulmaterialen, is dit altijd hergebruikt. 

Aflevering

Waarom geen gratis verzending?

De kosten die gemaakt worden voor het verzenden (PostNL verstuurt helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door een opslag bovenop de verkoopprijs van de producten. Dat zouden wij ook kunnen doen (onze producten allemaal duurder maken) en daarmee doen lijken alsof we geen verzendkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels. Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dan gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.

De webwinkels die geen verzendkosten rekenen, verdienen zonder dat u het door heeft op de 'geen verzendkosten'.

Waarom een kleine ordertoeslag

Om de bezorgkosten schappelijk te houden dragen wij zelf een x bedrag bij in de verzendkosten. U betaalt dus niet voor de werkelijke verzend- verpakkings- en handlingkosten. Orders onder 10 euro zijn daardoor helaas niet rendabel. Wij willen geen minimumbedrag hanteren waarvoor je moet bestellen en we willen ook niet de verzendkosten voor alle orders verhogen. Daarom hebben we ervoor gekozen je zelf de keuze te geven. Wil je iets bestellen voor 10 euro, dan kan dat, maar dan berekenen we een toeslag van 1 euro. Je hebt dan altijd de keuze om er iets bij te bestellen om boven de 10 euro te komen of de toeslag te betalen. Zo hoeven we ook niet de verzendkosten te verhogen voor alle orders.

Hoe weet ik of u mijn betaling heeft ontvangen?

In “mijn account” op onze website kunt u de status van uw bestelling volgen. Zodra uw betaling ontvangen is zal de status in mijn account op betaald staan.

U ontvangt tevens een email zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

In  “mijn account”  op onze website kunt u het verloop van uw bestelling volgen tot het moment dat wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Uw status in mijn account zal dan op verzonden staan.

Zodra uw order verzonden is, ontvangt u tevens van ons een email.

Ik heb de bestelling dringend voor een bepaalde dag nodig

Wanneer u de order voor een bepaalde dag nodig hebt in verband met een verjaardag etc, kunt u dit aangeven in het opmerkingenvak tijdens het bestellen. Wij doen dan ons uiterste best vóór deze datum te leveren.

Ik ben niet thuis op het moment van levering

Indien u niet thuis bent zal de vervoerder de bestelling bij de buren proberen af te leveren. Als u niet wenst dat de bestelling bij uw buren wordt afgeleverd, kunt u dit aangeven in het opmerkingen veld tijdens het bestelproces.

Indien de bezorger de eerste keer je bestelling niet heeft kunnen afleveren, laten zij een bericht achter dau je de bestelling kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u de bestelling op een ander afleveradres wilt ontvangen.