• Lorem ipsum

Kies een Cadeau

Ik wil geen cadeau
FAQ
FAQ Sparen Voor Korting
Hoe kan ik sparen voor korting?

Het is heel makkelijk te sparen voor korting.

Maak een account aan en je spaart automatisch bij elke bestelling punten.

Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten 4,95 en boven besteding van 59 is verzending gratis.

Ik wil iets bestellen, maar ik ben morgen niet thuis?

Het beste kiest u in het bestelproces om het op een adres te leveren waar u wel aanwezig zal zijn.

U kunt ook kiezen om het te laten leveren bij een afhaalpunt. Dan kunt u het pakket ophalen wanneer het u schikt.

Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een pakketpunt?

Jazeker, tijdens het bestellen kun je kiezen voor een pakketpunt naar keuze. Dat kan in de buurt van je huis zijn, werk of bijvoorbeeld je vakantieadres.

Kan mijn bestelling als brievenbuspost worden verstuurd?

Als de producten per brievenbuspost worden verstuurd krijg je die keuze in het bestelproces. Krijg je die keuze niet dan worden de producten verstuurd als pakket.

Ontvangen
Ik heb een beschadigd product ontvangen

Als je een product beschadigd of defect hebt ontvangen verzoeken wij je om een e-mail te sturen naar [email protected] We verzoeken je de volgende informatie te sturen:

* Je ordernummer of emailadres waar je op hebt besteld

* Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product

* Als je de doos beschadigd of nat hebt ontvangen dan vragen we je een duidelijke foto van de doos en de schade te sturen.

* Eén of meerdere foto's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

* Foto's van de barcodes van de producten die beschadigd zijn, zodat we goed kunnen zien om welk(e) product(en) het gaat.

Ik heb een gelekt product ontvangen

Als je een gelekt product hebt ontvangen verzoeken wij je om een e-mail te sturen naar [email protected] We verzoeken je de volgende informatie te sturen:

* Je ordernummer of emailadres waar je op hebt besteld

* Een duidelijke beschrijving van wat er heeft gelekt

* Eén of meerdere foto's van het gelekte product. Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

* Een duidelijke foto van de doos als bewijs van de lekkage

* Foto's van de barcodes van de producten die gelekt hebben, zodat we goed kunnen zien om welk(e) product(en) het gaat.

 

 

Ik heb een gebroken product ontvangen

Als je een product gebroken hebt ontvangen verzoeken wij je om een e-mail te sturen naar [email protected] We verzoeken je de volgende informatie te sturen:

* Je ordernummer of emailadres waar je op hebt besteld

* Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product

* Eén of meerdere foto's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

* Als je de doos beschadigd of nat hebt ontvangen dan vragen we je een duidelijke foto van de doos en de schade te sturen.

* Foto's van de barcodes van de producten die gebroken zijn, zodat we goed kunnen zien om welk(e) product(en) het gaat.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Contactgegevens