• Lorem ipsum

Kies een Cadeau

Ik wil geen cadeau
FAQ
Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten 4,95 en boven besteding van 59 is verzending gratis.

Ik wil iets bestellen, maar ik ben morgen niet thuis?

Het beste kiest u in het bestelproces om het op een adres te leveren waar u wel aanwezig zal zijn.

U kunt ook kiezen om het te laten leveren bij een afhaalpunt. Dan kunt u het pakket ophalen wanneer het u schikt.

Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een pakketpunt?

Jazeker, tijdens het bestellen kun je kiezen voor een pakketpunt naar keuze. Dat kan in de buurt van je huis zijn, werk of bijvoorbeeld je vakantieadres.

Kan mijn bestelling als brievenbuspost worden verstuurd?

Als de producten per brievenbuspost worden verstuurd krijg je die keuze in het bestelproces. Krijg je die keuze niet dan worden de producten verstuurd als pakket.

Betalen
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
  • iDEAL
  • Bancontact / Mister Cash (Belgische klanten)
  • Achteraf betalen via Klarna (kosten zijn €1,95). Vanaf 50-250 euro.
  • VVV Cadeaukaart
  • Paypal (kosten zijn 3% van het orderbedrag). Minmaal orderbedrag voor paypal is €25 tot max €200
  • Sofort Banking (Duitse klanten)
Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?

Niet betaalde orders worden automatisch geannuleerd. We werken niet met betaallinks.

Je kunt het beste de order opnieuw plaatsen.

Kortingscode
Waarom werkt de kortingscode niet?

Om in aanmerking te komen voor korting zijn er een aantal voorwaarden.

1. Bij de code werd een minimum bestelbedrag vermeld. De minimum bestelwaarde is excl verzendkosten en exclusief korting. Als je onder de minimum bestelwaarde zit is de code niet geldig.

2. De korting is niet geldig op travel sizes, mini's, samples, . Heb je dus een mini, travel size of sample in je winkelwagen dan is de korting niet geldig. 

3. De korting is niet geldig op sets. Sets zijn al voordelig geprijsd met korting en het is geen korting op korting. Heb je dus een set in je winkelwagen dan is de korting niet geldig.

4. De korting is niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen. Het is geen korting op korting. Je kunt duidelijk zien dat een product afgeprijsd is door de rode sticker in de afbeelding linksboven met een kortingspercentage. Daarnaast zie je een doorgestreepte prijs en een nieuwe lagere prijs. Heb je dus een artikel met korting, dan is de code niet geldig.

Ontvangen
Ik heb een beschadigd product ontvangen

Als je een product beschadigd of defect hebt ontvangen verzoeken wij je om een e-mail te sturen naar [email protected]. We verzoeken je de volgende informatie te sturen:

* Je ordernummer of emailadres waar je op hebt besteld

* Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product

* Als je de doos beschadigd of nat hebt ontvangen dan vragen we je een duidelijke foto van de doos en de schade te sturen.

* Eén of meerdere foto's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

* Foto's van de barcodes van de producten die beschadigd zijn, zodat we goed kunnen zien om welk(e) product(en) het gaat.

Ik heb een gelekt product ontvangen

Als je een gelekt product hebt ontvangen verzoeken wij je om een e-mail te sturen naar [email protected]. We verzoeken je de volgende informatie te sturen:

* Je ordernummer of emailadres waar je op hebt besteld

* Een duidelijke beschrijving van wat er heeft gelekt

* Eén of meerdere foto's van het gelekte product. Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

* Een duidelijke foto van de doos als bewijs van de lekkage

* Foto's van de barcodes van de producten die gelekt hebben, zodat we goed kunnen zien om welk(e) product(en) het gaat.

 

 

Ik heb een gebroken product ontvangen

Als je een product gebroken hebt ontvangen verzoeken wij je om een e-mail te sturen naar [email protected]. We verzoeken je de volgende informatie te sturen:

* Je ordernummer of emailadres waar je op hebt besteld

* Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product

* Eén of meerdere foto's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

* Als je de doos beschadigd of nat hebt ontvangen dan vragen we je een duidelijke foto van de doos en de schade te sturen.

* Foto's van de barcodes van de producten die gebroken zijn, zodat we goed kunnen zien om welk(e) product(en) het gaat.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Dop Sistema Fles Draait Niet
De dop van mijn Sistema fles draait niet
Je kunt het beste de dop even uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Dat moet je ook regelmatig doen om ze goed schoon te houden. Meestal werken ze daarna weer. 
 
Voor Sistema Twist n Sip 330ml, Sistema Twist n Sip 460ml & Sistema Swift Squeeze 480ml klik hier voor de instructie.
 
Voor Sistema Wave 600ml of Sistema Gripper 800ml klik hier voor de instructie.
Contactgegevens